Mijn werkwijze

Maatwerk service

Dynamisch blijven

Elk bedrijf wilt modern zijn. Helaas leven we in een wereld waar trends en technologie sneller veranderen dan ooit. Daarom is het logisch dat als je bedrijf soms speciale service nodig heeft om up-to-date te blijven.

Maar niet alleen technologie en trends veranderen elke dag, jouw klanten ook. Een website die 4 jaar onveranderd blijft, is daarom achterhaald. Ik neem het tot mezelf om jouw website en branding maandelijks te bekijken en ervoor te zorgen dat deze relevant blijft. Het gedrag van jouw klanten is dynamisch, dan zou het raar zijn als je website en designs niet meebewegen. Deze dynamische service bied ik jouw bedrijf aan.

Een gevoel van rust

Uiteraard heb je graag dat iemand je ontzorgt van alle werkzaamheden met betrekking tot je website. Daarom zorg ik ervoor dat je geen omkijken hebt. Ik vraag jou of een door jou aangewezen aanspreekpunt om de essentiële informatie te geven. De rest van de website gebeurd volledig op de achtergrond. Je krijgt elke maand een overzicht met wat er veranderd is en kunt dan aangeven of je iets anders wilt zien.

Het is belangrijk voor mij dat je geen omkijken hebt naar een website, ik wil jou met mijn service keuze geven. Jij kiest hoeveel je met de website te maken wilt hebben, Maar dit moet een keuze zijn, geen verplichting.

Ontwerpen met de tijd mee

Elke dag veranderd er wel iets in de designwereld. Design is tijdloos, designtrends niet. Er ontstaat een probleem wanneer bedrijven lang aan dezelfde vormtaal vast houden. Hieronder een klein stukje over vormgeven en waarom een dynamisch design belangrijk is om jouw bedrijf de ultieme service te bieden. Dit stukje gaat over Google en zijn verandering qua vormtaal. 

Een huisstijl moet van top kwaliteit zijn, het moet mee gaan met de tijd en jouw klanten aanspreken. Het proces om zo een ontwerp te maken is niet binnen 1 dag gebeurt. Dit kost tijd en dit moet in 1 keer goed zijn. Dit betekent niet dat het in 1 keer af moet zijn. Een goed voorbeeld is Google. Dit begon namelijk met een andere naam: Backrub. Uiteraard niet een goede naam voor ‘s werelds grootste zoekmachine. Maar Google had al snel een goede naam en een beeldmerk waar we nu ons hoofd over zouden krabben. Het is onrealistische om je hele huisstijl voor altijd te houden. Google heeft dit bijvoorbeeld sinds 1996 al meer dan 8 keer veranderd.

Logo evolution
Gemaakt door freepik
Notariaat concept service Grafisch vormgever
Een modern en herkenbaar design

Waarom ze dit doen? Design trends veranderen, de mening over wat mooi is dus ook. Vandaag zijn felle kleuren echt in morgen zijn pastel kleuren de nieuwe hype. Je moet meegroeien met je klanten en met de trends van de wereld. Dit betekent niet dat je elk jaar vanaf 0 moet beginnen. Zoals je bij Google kunt zien; het idee van het logo, en daarom dus ook de herkenbaarheid, blijft. De uitvoering wordt alleen gemoderniseerd.

Google is overigens niet het enige bedrijf dat zo een verandering heeft meegemaakt qua vormtaal, elk goedlopend bedrijf past haar branding regelmatig aan.

grafisch vormgever Sergio Bellinzis

Met wie blijf je dynamisch?

Ik ben een grafisch vormgever, website bouwer en eigenaar van Sebeso. Mijn naam is Sergio Bellinzis en ik kom uit Sittard.

Grafisch ontwerpen is voor mij een manier om mijn creatieve brein 100% in te zetten voor jou. Voor mij moeten designs modern, dynamisch en uniek zijn. Ik haal mijn voldoening uit goed uitgewerkte en maatwerk projecten. Alles wat ik maak, is met jou en jouw bedrijf in gedachten. 

Om jouw bedrijf meer te bieden dan een website en designs, heb ik veel connecties met jonge bedrijven die een frisse visie hebben en hoge kwaliteit leveren. Samen met deze bedrijven heb ik een samenwerking:

Ik zorg dus niet alleen voor een goede grafische vormgeving, een goedwerkende website of advies bij grafische vraagstukken. Ik help jou ook om het maximale uit jouw bedrijf te halen, op alle vlakken.